Recenzii | TV

Recenzie Film “Ultima scrisoare de dragoste” (“The Last Letter from Your Lover”) 2021

7 August 2021

Dragilor, aseara am vazut un film pe Netflix si voiam sa va povestesc despre el si totodata sa vi-l recomand! Nu mi-am mai activat demult abonamentul la Netflix, intrucat cu cea mica recunosc ca parca nu mai aveam rabdare sa ma uit la un film, la un serial, nu reuseam sa stau intr-un loc multe minute legate, dar iata ca a venit momentul si pentru asta! Am activat abonamentul de 10E, am vazut primul sezon din serialul “Sex/Life” 2021 pe care vi-l recomand si pe acesta daca va plac serialele “picante”, dar picante rau :D, si apoi am trecut la polul opus, la un romantism frumos, delicat pot spune si m-am uitat la filmul “Ultima scrisoare de dragoste” 2021.

Imi place sa urmaresc filme cu scene vechi din anii 60-70, ma relaxeaza si ma poarta cu gandul undeva departe, ma deconecteaza de la lumea de azi si e frumos pentru o secunda sa iti imaginezi vremurile de atunci. Muzica specifica, moda anilor respectivi si felul lor de a se comporta te duc intr-o cu totul alta era, dar hai sa povestim despre firul epic!

Ziarista Ellie Haworth gaseste in arhiva ziarului la care lucreaza o scrisoare datand din anul 1960, scrisa de un barbat care-i cere iubitei lui sa isi paraseasca sotul si sa fuga impreuna la New York, unde sa isi creeze o noua viata de la zero impreuna! Ellie este cu atat mai intrigata cand realizeaza ca este vorba de o relatie extraconjugala si vrea sa afle mai multe detalii pentru a crea un nou articol senzatie la redactia unde lucreaza.

THE LAST LETTER FROM YOUR LOVER (2021) Shailene Woodley as Jennifer Stirling and Callum Turner as Anthony OíHare. Cr: Parisa Taghizadeh/NETFLIX

Ajungem astfel la personajul principal al filmului, Jennifer Stirling, care se trezeste in anul 1960 in spital dupa un accident de masina si nu mai tine minte nimic din trecut. Cand ajunge acasa, descopera o scrisoare ascunsa printre carti si incepe sa isi aminteasca de iubitul ei. Nu vreau sa dezvalui foarte multe detalii, dar viata ii desparte de multe ori ca pana la urma sa ii aduca unul langa altul intr-un mod cu totul inedit.

“Iubirea imposibila” este fitilul acestui film, scrisorile sunt mijlocul de comunicare pana la final, dar viata ne poarta pe cai neimaginate asa ca veti vedea voi daca iubirea s-a pastrat nemuritoare!

Va recomand acest film daca vreti ceva usor, placut, relaxant dar si romantic deopotriva!

1. Mulțumesc pentru recomandare, nu am văzut încă acest film. Am început serialul Străina de pe Netflix care, la fel, are acțiunea plasată în trecut.

2. Sunt tare interesant. Am zis sa îmi reactivez și eu ca am câteva recomandări de filme. De obicei îl activez mai mult în perioada iernii…