Recomandari

5 metode de promovare online prin Facebook Ads

Promovarea online folosind Facebook poate fi realizată aplicând mai multe metode.

Numeroase companii apelează la o agentie promovare online pentru a avea succes în online prin punerea în practică a diferitelor metode și strategii de Marketing Digital.

Iată câteva metode utile de promovare prin campanii

Facebook Ads:

1. Personalizează-ți anunțurile țintind anumite audiențe:

Facebook are unele dintre cele mai eficiente opțiuni de targetare a reclamelor, permițându-ți să acționeze în mod specific cu publicul țintă, folosind optimizat promoțiile și reclamele.

Acest aspect este util în special dacă nu ai multe date existente despre clienți.

Funcția Facebook Core Audience îți permite să te concentrezi pe publicul țintă, pe baza a cinci criterii:

  • Locație. Poți viza anumite țări, state, provincii, orașe, comunități, coduri poștale etc. De asemenea, poți seta = o rază în jurul unui punct central, de exemplu, utilizatorii pe o rază de 10 km din jurul unei reședința de județ.
  • Demografie. Opțiunile de direcționare includ vârsta, sexul, educația, locul de muncă, limba, afilierea politică, venitul, statutul în relație și multe altele.
  • Interese. Acestea includ hobby-uri și alte puncte de interes de care publicul tău este atras
  • Comportament. Facebook ia în considerare comportamentul digital al utilizatorilor în această secțiune, inclusiv utilizarea dispozitivului, viteza rețelei și comportamentul de cumpărare.
  • Conexiuni. Acest parametru de direcționare îți permite să alegi dacă dorești să vizitezi persoanele care sunt deja conectate la pagina ta de Facebook și, prin urmare, îți cunosc marca într-o anumită măsură sau dacă vrei să excluzi clienții existenți și să te concentrezi pe încurajarea gradului de cunoaștere al mărcii și obținerea de noi clienți

Ai la dispoziție idei pentru a-ți construi audiența de bază cu instrumentul Facebook Audience Insights.

Acesta îți indică locația, datele demografice, interesele, comportamentul și conexiunile actuale ale potențialilor clienți; apoi vei putea aplica acești parametri audiențelor tale principale după cum dorești.

2. Cultivă-ți clienții fideli prin intermediul segmentelor de public personalizate Facebook:

Audiențele personalizate Facebook sunt grupuri de utilizatori Facebook care îți cunosc marca și produsul într-o anumită măsură. Înseamnă practic că au vizitat site-ul, au interacționat cu postările, au făcut o achiziție, etc.

În esență, Facebook preia datele clienților și compară acele date cu utilizatorii Facebook, în cele din urmă potrivind baza de date de clienți cu utilizatorii individuali. Facebook creează apoi grupuri cu persoane, permițându-ți să-i abordezi cu diferite campanii publicitare.

3. Extinde-te pe piață prin targetarea de audiențe „asemănătoare”:

De-a lungul timpului, poți folosi segmentele de public personalizate pentru a crea noi segmente cu caracteristici similare de vizat. Aceste segmente de public se numesc audiențe asemănătoare.

Agențiile care oferă servicii de marketing onlineștiu cum să identificeacest tip de audiență.

Segmentele de public asemănătoare sunt valoroase, deoarece au multe în comun cu segmentele de public existente, așa că știi deja ce le place clienților tăi și ce anunțuri au rezultate bune.

În multe cazuri, vei utiliza aceleași anunțuri pentru segmentele de public similare pe care le difuzezi deja pentru alte ținte.

Această strategie publicitară de promovare Facebook Ads este o modalitate excelentă de a obține clienți noi! 

4. Redirecționează  vizitatorii anteriori către paginile tale de  Facebook sau Instagram:

Reclamele de retargeting prin Facebook Ads sunt afișate utilizatorilor care au vizitat site-ul tău sau au interacționat cu pagina ta de Facebook sau Instagram în trecut.

Această strategie publicitară pentru Facebook Ads este o modalitate excelentă de a cultiva relațiile pe care deja le ai. 

5. Verifică-ți concurența în biblioteca de anunțuri Facebook Ads:

Captarea atenției este ținta publicității, iar pentru a știi ce îți atrage publicul trebuie să știi cu ce se confruntă reclamele tale.

Odată ce ți-ai dezvoltat strategiile publicitare pentru Facebook Ads și ai construit campanii pentru a-ți promova afacerea, vezi ce fac și concurenții tăi.

Meta Ad Library de la Facebook este un instrument care servește, în esență, ca un depozit pentru toate anunțurile Facebook actuale și trecute, difuzate de orice agent de publicitate.

Când îți creezi reclamele pe Facebook, este util să vezi ce reclame difuzează concurenții tăi direcți și indirecți. 

Agenția re7consulting.ro din București te poate ajuta să aplici cu succes aceste strategii și metode de promovare online prin Facebook Ads datorită experienței și calități deosebite a serviciilor oferite!

*Articol sponsorizat

Leave a Reply

Your email address will not be published.